Massey Ferguson serii 7700. Stworzony dla Twojego gospodarstwa!

Ciągnik MF 7700 został specjalnie zaprojektowany, aby sprostać potrzebom profesjonalistów, niezależnie od warunków gospodarowania i prowadzonej działalności – mowa o gospodarstwach o produkcji roślinnej, mieszanej czy specjalizujących się w hodowli zwierząt oraz Klientach firmowych – MF 7700 sprawdzi się w każdych warunkach!

Z szerokim zakresem mocy, przekładni napędowych, specyfikacji kabiny, opcji hydrauliki i WOM, ciągniki Massey Ferguson serii 7700 można dostosować do niemal każdych potrzeb. Do tego oferując szeroki wachlarz szczególnych i wyjątkowych cech maszyny te zapewniają praktyczność i niezawodność przyjętych rozwiązań.

Podstawowe dane techniczne

Silniki AGCO SISU POWER w ciągnikach MF serii 7700

Niegdyś moc z silników AGCO POWER przekazywana była na koła poprzez przekładnie napędowe Dyna-4 i Dyna-6. Model 7700 oferuje zwiększoną moc silnika wraz z elektronicznym systemem EPM, a wraz z tymi zmianami jest teraz dostępna niemal dla wszystkich modeli przekładnia bezstopniowa Dyna-VT. System EPM zwiększa moc silnika o dodatkowe 25 KM wtedy, gdy jest ona najbardziej potrzebna.

System elektroniczny EPM reaguje automatycznie do obciążenia nałożonego na ciągnik i dostarcza dodatkowej mocy, gdy jej potrzebujesz najbardziej. Powyższy system został zaprojektowany m.in. do rozwiązania trudnych problemów transportu i pracy z WOM. Ten zaawansowany system uwalnia dodatkową moc pod pełnym obciążeniem maszyny lub przy przy uzyskanej prędkości roboczej, sprawiając wzrost efektywności bez dodatkowych strat.

Technologia Common Rail gwarantuje zawsze dostępną wystarczającą ilość paliwa niezależnie od prędkości obrotowej silnika lub jego obciążenia, optymalizując w ten sposób osiągi, gdy obciążenie się zmienia.

Wszystkie modele ciągników MF serii 7700 są standardowo wyposażone w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) – system znany z innych serii ciągników MF.

Charakterystyka układu SCR umożliwia zoptymalizowanie spalania, co redukuje o około 15% generowanie ciepła. Kompaktowy układ chłodzenia pozwala na zmniejszenie zużycie energii potrzebnej do napędzania wentylatora, co umożliwia zmniejszenie temperatury i zyskanie lżejszego i bardziej efektywnego układu oraz nie przesłania pola widzenia.

Trwałość wyposażenia układu SCR jest taka sama jak silnika, układ nie wymaga przeprowadzania czynności konserwacyjnych. Można powiedzieć że działanie układu SCR jest prawie niezauważalne przez operatora ciągnika. Operator stwierdzi znakomite oszczędności paliwa uzyskane dzięki temu właśnie układowi.

System EPM dostępny w każdym modelu nowej serii 7700 niezależnie od wybranej przekładni!

W poprzedniej serii 7600 system zarządzania mocą EPM dostępny był tylko z przekładniami Dyna-4 i Dyna -6. W nowym 7700 system EPM dostępny jest również z przekładnią Dyna-VT. Dzięki temu dostajesz dodatkowe 25 KM wtedy, kiedy ją potrzebujesz.

Nowa seria 7700 wyposażona w system EPM (Engine Power Management) tzw. Power Boost, czyli chwilowy wzrost mocy wtedy, kiedy jej najbardziej potrzebujesz.

System automatycznie reaguje i dostosowuje swoją moc do obciążenia, zapewniając Ci efektywną i bezpieczną pracę na obciążenie i dostosowuje swoją moc.

Przekładnie napędowe dostępne w MF serii 7700

Ciągniki MF serii 7700 mogą być wyposażone w przekładnie napędowe, które najbardziej pasują do Twojego gospodarstwa. Wybór przekładni zaczyna się od Dyna-4 przez Dyna-6, gdzie zmiana przełożeń dokonywana jest za pomocą dźwigni w kształcie litery T znajdującej się w prawym podłokietniku.
Szczególnym rozwiązaniem dla tego ciągnika jest Dyna-VT – przekładnia bezstopniowa nadal jest jednym z najbardziej zaawansowanych i niezawodnych rozwiązań zmiany biegów, oferujących maksymalną produktywność, efektywność i komfort pracy operatora.

ZALETY przekładni Dyna-4:

  • Wyjątkowe osiągi w polu, cztery przełożenia w każdym zakresie, czyli 16 biegów do przodu i 16 biegów do tyłu, i wszystko to bez konieczności używania pedału sprzęgła!
  • Prosta obsługa, mniej powtarzalna dzięki urządzeniom obsługowym rozmieszczonym ergonomicznie, dzięki czemu zmniejsza się stres i zmęczenie operatora.
  • Intuicyjnie i w łatwy sposób obsługiwana lewą ręką przekładnia nawrotna Power Control.
  • Podczas szybkiej i precyzyjnej pracy z ładowaczem czołowym, komfortowa obsługa umożliwia dostosowanie stopnia agresywności zmiany kierunku jazdy.
  • Wybór trybu prowadzenia za pomocą pedału gazu/dźwigni zmniejsza wysiłki operatora i optymalizuje wydajność.

ZALETY przekładni Dyna-6:

  • 6 przełożeń Dynashift (Powershift)
  • Maksymalna wydajność dzięki 24 biegom do przodu i 24 biegom do tyłu.
  • Dźwignia przekładni nawrotnej Power Control posiada trzy funkcje: zmiana kierunku jazdy przód/tył, wysprzęglanie i zmiana przełożenia na wyższe/niższe.
  • Działanie bez konieczności używania sprzęgła.
  • 9 przełożeń między 4 a 12 km/h.
  • Maksymalna prędkość jazdy wynosząca 40 km/h jest osiągania na niskiej prędkości obrotowej silnika (Eco).
  • Funkcja ECO umożliwia osiągnięcie maksymalnych prędkości jazdy na niskiej prędkości obrotowej silnika, dzięki czemu natężenie hałasu jest niższe a zużycie paliwa mniejsze.
  • Tempomat (SV1/SV2).
  • Jedno naciśnięcie na pedał hamulca przestawia przekładnię napędową w pozycję neutralną.
  • Regulacja stopnia agresywności zmiany kierunku jazdy przez przekładnię nawrotną, ustawiana niezależnie do jazdy do przodu i do tyłu.
  • Regulacja stopnia agresywności zmiany przełożeń Dynashift (Powershift).

ZALETY przekładni Dyna-VT:

  • 0,03 do 40 km/h
  • 40 km/h Super Eco
  • Wybór między dwoma zakresami prędkości optymalizuje moment obrotowy dla różnych prac.
  • Sterowanie za pomocą pedału gazu, dźwigni lub tryb automatyczny.
  • Tempomat SV1/SV2.
  • Monitor niskich obrotów silnika « Supervisor » optymalizuje moc pod różnymi obciążeniami.
  • Układ Dynamic Tractor Management (DTM) utrzymuje zdefiniowaną prędkość jazdy automatycznie dopasowując moc (prędkość obrotową silnika) w zależności od obciążenia.
  • Funkcja Active Stop.
  • Włączanie/wyłączanie turbo sprzęgła.
  • Regulacja płynności działania przekładni nawrotnej.
  • Regulacja płynności działania pedału gazu.
  • Przejście z jednej zapamiętanej prędkości jazdy do drugiej (SV1 i SV2).
  • Przestawienie przekładni do pozycji neutralnej w przypadku użycia pedału hamulca.

Kabina w ciągniku Massey Ferguson seria 7700

Massey Ferguson od dawna znany jest z jakości swoich kabin, ciągniki MF serii 7700 nie tylko kontynuują tę tradycję ale wznoszą się o stopień wyżej. Jest to miejsce pracy, nad którym specjalnie pracowaliśmy, łączące komfort, ciszę, jakość i esencję kabin ciągników Massey Ferguson widoczną również w innych seriach. Ponieważ wiemy, że bardziej produktywne miejsce pracy operatora generuje zyski dla Twojego gospodarstwa czy przedsiębiorstwa.

Zwykle są to szczegóły, jednak mogą one sprawić ogromną przyjemność i ograniczyć zmęczenie ciężką pracą. Mowa o nowym standardzie kabiny ciągników MF serii 7700 oraz dodatkowym wyposażeniu dla bardziej wymagających. Kabina zapewnia maksymalny komfort i wygodę – a dbają o to nawigacja, bardzo dobre oświetlenie z automatycznym opóźnieniem wygaszania świateł, światła robocze wokół kabiny, na drodze komfort zapewnia pełna amortyzacja kabiny, do tego w wyposażeniu znajdują się gniazda wtykowe dla telefonów komórkowych lub laptop, radio z odtwarzaczem MP3 (USB, AUX i CD), połączenie Bluetooth, amortyzacja pneumatyczna obrotowego fotela kierowcy, teleskopowe, elektryczne i podgrzewane lusterka boczne oraz automatyczna klimatyzacja.

Przy zakupie ciągnika MF 7700 z ładowaczem czołowym MF, ciągnik zostanie wyposażony w specjalnie zaprojektowaną dla tej serii ramę pomocniczą – wszystko dla maksymalnej zwrotności i dostępu do instrumentów serwisowych tak ciągnika jak ładowacza.

Połączenie Ciągnik – Ładowacz czołowy:

  • Elastyczny zakres różnorodnych zastosowaniach
  • Wielofunkcyjny joystick
  • Najlepsza widoczność dzięki inteligentnej konstrukcji maski i smukłej desce rozdzielczej
  • Fabryczna rama pomocnicza ładowacza dla optymalnej wydajności i dostępu do elementów ciągnika i ładowacza do wykonywania prac związanych z utrzymaniem, serwisowaniem
  • Optymalna zwrotność, doskonałą manewrowość w ciasnych zakrętach zapewnia system
  • SpeedSteer i szybkiego reagowania silnika i hydrauliki
  • *Opcjonalny dach kabiny ze spadkiem – VisioLINE

* dotyczy modeli MF 7714 i MF 7718

Amortyzacja przedniej osi QuadLink Massey Ferguson oferuje jeszcze wyższy komfort prowadzenia i kontroli. Jej zwarta i prosta budowa automatycznie utrzymuje stałą wysokość zawieszenia, jakiekolwiek będzie obciążenie przedniego mostu . Wynik. Zwiększona stabilność i odczuwalny wzrost komfortu , wydajność i bezpieczeństwa operatora.. na drodze oraz w polu.

Dwa typy amortyzacji kabiny są dostępne: układ mechaniczny lub aktywny układ elektro-hydrauliczny OptiRide Plus. Obie opcje oferują niespotykany poziom komfortu w kabinie. Układ mechaniczny wykorzystuje pierścienie przeciwwstrząsowe oraz kombinację sprężyna/amortyzator. Budowa umożliwia kontrolowanie ruchów poprzecznych i pionowych ciągnika oraz oferuje wyjątkowy komfort prowadzenia.

Mechaniczna amortyzacja kabiny jest zawsze aktywna, aby zapewnić stałą wydajność i komfort. Układ amortyzacji OptiRide Plus jest w całości regulowany, przez co umożliwia operatorowi dostosowanie stabilności podczas prowadzenia za pomocą potencjometru umieszczonego w kabinie. Operator może w ten sposób kontrolować komfort prowadzenia w zależności od terenu i prędkości.

Nowy System Aktywnej Amortyzacji wykorzystujący tuleje metalowogumowe oraz sprężyny wraz z amortyzatorami pozwala uzyskać w trybie automatycznym optymalną siłę tłumienia niezależnie od powierzchni po jakiej jedziesz oraz maszyny z jaką pracujesz. Aktywna mechaniczna amortyzacja kabiny pozwala operatorowi regulować stopień amortyzacji a tym samym odczucia z jazdy w zależności od rodzaju terenu i prędkości z jaką się porusza.

Nowe rozwiązanie zastosowane przez Massey Ferguson pozwala na 3-stopniową regulacje:

  • tryb AUTO, jednostka sterująca sama decyduje w jakim stopniu amortyzowana jest kabina,
  • tryb miękki,
  • tryb utwardzony.

EXCLUSIVE

Exclusive to połączenie wszechstronności z najwyższą specyfikacją dostępnych rozwiązań Massey Ferguson – przeznaczony dla klientów poszukujących ciągnika o zaawansowanym wyposażeniu pod względem ergonomii, komfortu i automatyki.

Pakiet ten skierowany jest dla bardziej wymagających, dużych gospodarstw, gdzie rolnik poszukuje bardziej zaawansowanych funkcji, pozwalających na uzyskanie wymiernych korzyści i najwyższych efektów prowadzonej działalności.

W skład pakietu Exclusive m.in. wchodzi:

  • Podłokietnik z joystickiem Multipad
  • Unikalna dźwignia rewersu PowerControl
  • Amortyzacja przedniej osi QuadLink
  • Automatycza klimatyzacja
  • Mechaniczna amortyzacja kabiny
  • Amortyzowany fotel kierowcy SuperDeluxe
  • Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
  • Konsola Datatronic4
  • Zintegrowany przedni podnośnik
  • System telemetryczny AGCOMMAND™
  • 4 rozdzielacze elektro-hydrauliczne sterowane za pomocą joysticka i przełączników FingerTip

Wyposażenie opcjonalne:

  • 2 dodatkowe pary wyjść hydraulicznych z tyłu
  • Auto-Guide™ 3000
  • Układ kierowniczy SpeedSteer
  • Zintegrowany przedni wałek WOM
  • i wiele innych

MF 6700S został zaprojektowany by spełnić wymagania i sprostać możliwościom dużych ciągników sześciocylindrowych. Potężna hydraulika i mocny TUZ, jakie oferuje MF serii 6700S, pozwalają w łatwy sposób obsługiwać ciężkie maszyny a zwarta, mocna konstrukcja stwarza nowy standard pracy z ładowaczami czołowymi w naprawdę trudnych warunkach.

Tylny podnośnik i układ zawieszenia

Tylny podnośnik MF serii 6700S posiada udźwig do 9600 kilogramów. Tylne łączniki są wyposażone w hydrauliczny układ dekompresji do łatwego odłączenia narzędzi.

Przedni podnośnik

Zawieszenie ciężkich narzędzi umożliwia także przedni podnośnik o sile do 3200 kg.

Pełna kontrola ciągnika w jednym ręku

MF 6700 S jest wyposażony w wiodący w branży elektroniczny mechanizm sterowania (ELC) podnośnika jako standard. System ELC zapewnia dokładną regulację głębokości pracy, a także dokładniejsze kopiowanie terenu by zapewnić optymalne dociążenie, trakcję oraz wydajność dzięki redukcji poślizgu kół, zużycia opon oraz zużycia paliwa. Przyciski wbudowane w podłokietnik pozwalają kontrolować wszystkie podstawowe funkcje podnośnika takie jak opuszczanie/podnoszenie, ustawienie głębokości pracy a także blokadę podnośnika. Pozostałe funkcje, czyli: szybkie zagłębianie, czułość podnośnika a także prędkość podnoszenia oraz opadania proporcjonalna do obciążenia są umieszczone na przejrzystym panelu znajdującym się na prawym słupku kabiny. Pełna kontrola podnośnika z tylnych błotników po obu stronach ciągnika jest szczególnie pomocna podczas zaczepiania maszyn.

Nowy design MF serii 7700 S (modele 2018)