Ciągniki Massey Ferguson serii 3600 V/S/F/GE
nowoczesne i gotowe do pracy

Cicha rewolucja właśnie następuje – DNA firmy Massey Ferguson zostało teraz zaszczepione w nowych ciągnikach MF serii 3600. Ta wytrzymała seria ciągników została przetestowana i sprawdzona do granic swoich możliwości przez osoby najlepiej wiedzące jakie oczekiwania powinny spełniać – naszych klientów. Nowo zaprojektowana i zmieniona seria ciągników Massey Ferguson 3600 V/S/F/GE na pewno zrobi na Państwu pozytywne wrażenie.

Zdumiewające cechy MF serii 3600 V/S/F/GE:

Sercem tych nowoczesnych ciągników są najnowszej generacji silniki AGCO SISU POWER z układem Common Rail, zapewniające wysoką moc przy jednoczesnym niskim zużyciu paliwa i niskiej emisji spalin.

W celu dalszego zwiększenia osiągów tych ciągników, nowe modele mogą być wyposażone w nową przekładnię PowerShuttle & SpeedShift z rewersem elektrohydraulicznym i półbiegami zmienianymi pod obciążeniem. Krok milowy w wydajności przekładni napędowych daje bardzo dużą różnicę w osiągach nowych modeli MF 3600 V/S/F/GE, ale to dopiero początek…

Główne zalety i cechy nowych przekładni:

  • potrójne, wielotarczowe mokre sprzęgła zapewniają łagodną zmianę i trwałość,
  • możliwość zmiany aż ośmiu biegów bez użycia sprzęgła,
  • zwiększona wydajność dzięki PowerShuttle,
  • większa wydajność w warunkach zimnego klimatu,
  • ergonomicznie rozmieszczone urządzenia sterownicze zapewniają łatwą obsługę,
  • Comfort-Control – wyłącznie w ciągnikach Massey Ferguson, funkcja ta umożliwia operatorowi ustawić stopień agresywności zmiany kierunku jazdy, żeby jak najlepiej dostosować ciągnik do wykonywanej pracy,
  • wszystkie te cechy zgromadzone w ciągnikach MF 3600 V/S/F/GE sprawiają, że są one bardziej dynamiczne i komfortowe oraz jeszcze łatwiejsze w obsłudze!

Nowa pionowa rura wydechowa zapewnia optymalną widoczność dla operatora oraz zadba o zachowanie najwyższej jakości Państwa produktów. Przede wszystkim nowa kabina – wygląd może wprowadzać w błąd: ciągniki MF 3600 to kompaktowe maszyny dlatego myślą pewnie Państwo, że w kabinie nie ma zbyt wiele miejsca, komfortu i możliwości poruszenia się. Nic bardziej mylnego!
Znakomita zwrotność dzięki systemowi Superturn – nowoczesnej konstrukcji przedniej części ciągnika oraz przedniej osi.
Najlepszy pod każdym względem trzypunktowy układ zawieszenia, z dużym udźwigiem i układem EHR w wyposażeniu opcjonalnym.

Możliwość zamontowania aż do 5 par wyjść hydraulicznych, z czego 2 pary z przodu ciągnika z możliwością sterowania za pomocą joysticka. Maksymalny wydatek pompy hydraulicznej 62 litry/min spełnia zapotrzebowanie na olej nowoczesnych maszyn.
Nowoczesny napęd WOM wymaga niższej prędkości obrotowej silnika, dzieki czemu maleje zużycie paliwa i poziom halasu w kabinie.
Kompaktowe wymiary ciągnika – długość całkowita 3984 cm, rozstaw osi 2150 cm, zaś szerokość maszyny to 1000, 1150, 1300 lub 1450 cm. Sprawdź, która wersja jest dla Ciebie optymalna.

Podsumowując – wykorzystaliśmy sprawdzone ciągniki aktualnej serii specjalistycznych MF 3600 i wzbogaciliśmy je o nowe cechy. Dzięki temu i intensywnym testom polowym z udzialem naszych klientów uzyskaliśmy nową serię zdumiewających ciągników.

Znakomita zwrotność dzięki systemowi Superturn – nowoczesnej konstrukcji przedniej części ciągnika oraz przedniej osi. Najlepszy pod każdym względem trzypunktowy układ zawieszenia, z dużym udźwigiem i układem EHR w wyposażeniu opcjonalnym. Możliwość zamontowania aż do 5 par wyjść hydraulicznych, z czego 2 pary z przodu ciągnika z możliwością sterowania za pomocą joysticka. Maksymalny wydatek pompy hydraulicznej 62 litry/min spełnia zapotrzebowanie na olej nowoczesnych maszyn.

ModelPojemność silnika (dm3) / liczba cylidnrówMoc (KM)Wersja
MF 36253,3 / 369V / S / F / GE
MF 36353,3 / 380V / S / F / GE
MF 36403,3 / 384V / S / F / GE
MF 36503,3 / 394S / F / GE
MF 36603,3 / 3102S / F / GE

V – ciągnik do winnic
S – ciągnik do sadów, ogrodów
F – ciągnik uniwersalny

Wersje ciągników sadowniczych MF 3600

Wersja do winnic V

Minimalna szerokość robocza wynosząca 1,0 m sprawia, że ciągniki te stworzone są do pracy w tradycyjnych wąskich winnicach, w których międzyrzędzia mają szerokość 1,80 m – 2,20 m.

Wersja sadownicza S

Minimalna szerokość robocza od 1,3 m umożliwia pracę w sadach, w których międzyrzędzia mają szerokość 2,20 m – 2. 50 m. Operator będzie czuł się komfortowo w obszernej kabinie.

Wersja uniwersalna F

Minimalna szerokość robocza 1,45 m pozwala na pracę w ogrodach i mniej zwartych sadach. Ciągniki większe i szersze od poprzednich z kabinami najbardziej przestronnymi w swojej klasie. Nisko osadzony środek ciężkości pozwala na swobodną pracę w terenie pochyłym a niewielka wysokość ciągnika umożliwia pracę w niskich pomieszczeniach.

Wersja GE

Minimalna szerokość robocza od 1,15 m , sprawia, że są to idealne ciągniki do pracy na plantacjach niskich drzew owocowych takich jak: brzoskwinie, morele, kiwi, czy oliwki.

Kabina Massey Ferguson 3600 V/S/F/GE

Wygląd może wprowadzać w błąd: ciągniki MF 3600 to kompaktowe maszyny dlatego myślą pewnie Państwo, że w kabinie nie ma zbyt wiele miejsca, komfortu i możliwości poruszenie się. Nic bardziej mylnego!

Kabiny w nowych ciągnikach MF 3600 zostały sprytnie zaprojektowane w celu zapewniania operatorowi wysokiego poziomu komfortu i jakości oraz łatwości obsługi nie spotykanej w tym segmencie. Kabina to mocna strona specjalistycznych ciągników Massey Ferguson serii 3600. W zależności od wersji zastosowano dwa modele różniące się szerokością zewnętrzną. Wersja S i F wyposażona jest w kabinę RC 120 o szerokości 1 200 mm, a w wersji V zastosowano model RC 100 o wymiarach zewnętrznych 1 000 mm. Pomimo małych szerokości operator znajdzie w nich optymalne środowisko pracy na długie godziny. Nigdy nie zabraknie miejsca na nogi czy łokcie. Duża przeszklona powierzchnia gwarantuje doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach a szeroko otwierane drzwi łatwy dostęp do środka ciągnika. Oświetlenie robocze przednie i tylne montowane w dachu daje możliwość pracy o każdej porze dnia i nocy.

Seria Massey Ferguson 3600 V/S/F/GE została wyposażona w obszerną, cichą i ergonomiczną kabinę o dużej powierzchni szyb, wąskich słupkach co zapewnia doskonałą widoczność.

Przednia i tylna para reflektorów na kabinie zapewnia doskonałe warunki pracy w nocy. Ciągnik ten jest przeznaczony do małych gospodarstw rolnych, sadowniczych, przesiębiorstw komunalnych oraz jako ciągnik pomocniczy w dużych gospodarstwach rolnych.

Kabina kierowcy jest odizolowana od hałasu i drgań dzięki ułożeniu jej na “silentblokach“. Oddalony od kabiny tłumik powoduje, iż kierowca może pracować w ciszy, a duża powierzchnia szyb oraz duża przestrzeń kabiny gwarantuje znakomitą widoczność we wszystkich kierunkach. Kabina posiada płaską podłogę.

Idealną pozycję do pracy zapewnia amortyzowany mechanicznie fotel kierowcy. Im wygodniejsza pozycja podczas pracy i większe możliwości ustawienia fotela, tym operator ma lepszą kontrolę nad narzędziami roboczymi. Standardem jest ogrzewanie a klimatyzacja jest wyposażeniem dodatkowym.

Silnik Massey Ferguson serii 3600 V/S/F/GE

Silniki AGCO SISU POWER z technologią Common Rail napędzają 3 nowe modele ciągników MF 3600, zapewniając im wysoką moc i moment obrotowy oraz niespotykaną do tej pory dynamikę pracy…

Inżynierowie firmy Massey Ferguson bardzo ciężko pracowali aby uzyskać najwyższą wydajność silników z układem Common Rail i zagwarantować wysokie osiągi tych specjalistycznych ciągników.

Już od ponad poł wieku, Massey Ferguson wyznacza kierunek budowy i rozwoju nowoczesnych oraz innowacyjnych silników, a teraz jako integralna część koncernu AGCO , firma Massey Ferguson kontynuuje ścisłą współpracę z AGCO SISU POWER – producentem silników do wielu modeli ciągników Massey Ferguson.

Wydajne, zużywające mniejszą ilość paliwa przy niskiej emisji spalin, silniki w każdym z modeli ciągników Massey Ferguson są najlepszym wyborem według coraz większej grupy rolników na całym świecie.

Silniki 3 cylindrowe z układem Common Rail w modelach MF 3640, 3650 i 3660 to kompaktowe rozwiązanie, pozwalające na zamontowanie większego zbiornika paliwa i wydłużenie czasu pracy bez konieczności tankowania .

Minimalne rozmiary i nowoczesna konstrukcja znacznie poprawią zwrotność i uniwersalność.

Ścisła współpraca inżynierów Massey Ferguson z AGCO SISU POWER zaowocowała stworzeniem nowoczesnych silników gwarantujących najlepsze osiągi ciągników MF 3600

Silnik zużywa precyzyjnie określoną ilość paliwa potrzebną w danym momencie, co zapewnia optymalne spalenie. Dzięki temu uzyskujemy niezawodny jednostkę o niskich kosztach eksploatacyjnych.

W porównaniu z konwencjonalnym układem wtryskowym, Common Rail posiada szereg następujących zalet:

  • Wtryskiwana ilość paliwa i ciśnienie wtrysku jest niezależne od siebie i są zdefiniowane dla każdych warunków pracy silnika, co umożliwia sporządzenie optymalnej mieszkanki powietrze/paliwo.
  • Na początku procesu wtrysku (podczas odstępu czasowego od zapłonu tzn. od momentu wtryskiwania paliwa do momentu rozpoczęcia spalania), wtryskiwana ilość paliwa jest bardzo mała.
  • Większa dynamika i większa wydajność podczas gdy silnik z mechanicznym układem wtryskowym potrzebuje różnicy 150-200 obr./min. Żeby zareagować, silniki z Common Rail potrzebują tylko 10 obr./min.

Co to oznacza dla Państwa czyli użytkowników?

  • Czystsza i niższa emisja spalin oraz większa wydajność dzięki paliwu wtryskiwanym pod wysokim ciśnieniem
  • Bardziej wydajne spalanie
  • Niższe zużycie paliwa a zatem niższe koszty
  • Redukcja hałasu i emisji spalin dzięki dokładnej kontroli ilości zużywanego paliwa
  • Lepsze osiągi silnika z powodu wtrysku paliwa w odpowiednim momencie
  • Szybsze i łagodniejsze przyspieszanie
  • Niezależna kontrola ciśnienia wtrysku w zależności od obciążenia
  • Większa dokładność podczas używania napędu WOM 540 lub 1000 – prędkość obrotowa silnika pozostaje stała i niezmienna

Przekładnie napędowe Massey Ferguson serii 3600 V/S/F/GE

Szeroka gama naszych przekładni napędowych daje Państwu możliwość wyboru najbardziej odpowiedniej dla własnego profilu produkcji. Każda przekładnia napędowa gwarantuje wydajność i wysoką moc.

Wybór oznacza, że mogą Państwo zamówić dokładnie taką przekładnie jaką Państwo potrzebują i jaką będzie najlepsza dla prowadzonej działalności. Niezależnie czy potrzebna jest minimalna prędkość jazdy do precyzyjnych prac z niską prędkością czy maksymalna prędkość i duża moc do prac wymagających dużej mocy takich jak transport czy użycie wałka WOM.

Nowo zaprojektowana przekładnia Powershuttle & SpeedShift z elektrohydrauliczną przekładnią nawrotną w połączeniu z silnikami Common Rail zwiększa wydajność wykonywanych czynności. Sercem nowej przekładni są 3 wielotarczowe mokre sprzęgła – dwa do jazdy do przodu (SpeedShift żółw i zając ) i jedno do jazdy do tyłu. W kabinie operator doceni lokalizację przycisku SpeedShift , umieszczonego w górnej części dźwigni zmiany biegów i ułatwiającego użycie. Ponadto, przycisk sprzęgła umieszony również w górnej części dźwigni zmiany biegów, może być użyty w celu zmiany biegu łatwo i przyjemnie.

Oś SuperTurn MF 3600

Jest to innowacyjny system z wciętym wspornikiem przedniej osi umożliwiający ciągnikom MF 3600 wykonywanie bezpiecznych nawrotów w ciasnych miejscach. Układ SuperTurn działa znakomicie we wszystkich warunkach pogodowych.

Bezproblemowa praca z ładowaczem czołowym! Dostępna jest cała seria nowoczesnych i funkcjonalnych ładowaczy czołowych, które działają w harmonii z ciągnikami MF 36000, łącząc w sobie nowoczesną konstrukcję i estetyczny wygląd. Duża funkcjonalność i trwałość w połączeniu z wysoką jakością ciągników MF 3600 umożliwiła stworzenie rodziny specjalistycznych ciągników gwarantujących wiele lat wydajnej i niezawodnej pracy. Po prostu im ciągnik jest bardziej zwrotny, tym łatwiej chronić jakość i dobrą kondycję roślin w trakcie przeprowadzanych zabiegów.

Dzięki znakomitemu kątowi skrętu nowe ciągniki MF serii 3600 zawracają niesamowicie nawet w najciaśniejszych miejscach.Duży kąt skrętu udało się osiągnąć bez dodania złożonych lub wymagających częstej konserwacji podzespołów. Mały promień skrętu osiągany jest niezależnie od szerokości ciągnika i typu opon. Specjalnie zaprojektowany wąski i wcięty odlew wspornika przedniej osi gwarantuje najlepsza zwrotność – nawet w trudnych warunkach – umożliwiając precyzyjne przemieszczanie się np. podczas koszenia pomiędzy rzędami wartościowych drzew. Jest to prosty i wytrzymały układ zapewniający najwyższe osiągi.