Cicha rewolucja wlaśnie następuje – DNA firmy Massey Ferguson zostało teraz zaszczepione w nowych ciagnikach MF serii 3600. Ta wytrzymała seria ciagników została przetestowana i sprawdzona do granic swoich możliwości przez osoby najlepiej wiedzące jakie oczekiwania powinny spelniać – naszych klientów.

Nowo zaprojektowana i zmieniona seria ciągników Massey Ferguson 3600 na pewno zrobi na Państwu pozytywne wrażenie.

Zdumiewające cechy MF serii 3600:

Sercem tych nowoczesnych ciągników są najnowszej generacji silniki AGCO SISU POWER z układem Common Rail, zapewniające wysoką moc przy jednoczesnym niskim zużyciu paliwa i niskiej emisji spalin.

Dowód? Zużycie paliwa podczas transportu na odcinku 6,3 km z 8 tonową przyczepą było o 35,7% mniejsze w ciagniku MF w porównaniu do porównywalnego ciągnika innej marki użytkowanego przez rolnika – wyniki stwierdzone podczas testów polowych w Hiszpanii.
Inny przykład – podczas pracy z kosiarką z wykorzystaniem WOM, zużycie paliwa modelu MF 3660 było o 35% niższe niż konkurencyjnego ciągnika innej marki – wyniki stwierdzone podczas testów polowych we Francji.

W celu dalszego zwiększenia osiągów tych ciągników, nowe modele mogą być wyposażone w nową przekładnię PowerShuttle & SpeedShift z rewersem elektrohydraulicznym i półbiegami zmienianymi pod obciążeniem. Nowa pionowa rura wydechowa zapewnia optymalną widoczność dla operatora oraz zadba o zadba o zachowanie najwyższej jakości Państwa produktów.
Przede wszystkim nowa kabina – jest bardziej przestronna i komfortowa dla operatora. Cechuje ją znakomita widoczność zapewniając przyjazne środowisko do wielogodzinnej pracy.

Znakomita zwrotność dzięki systemowi Superturn – nowoczesnej konstrukcji przedniej części ciągnika oraz przedniej osi. Najlepszy pod każdym względem trzypunktowy układ zawieszenia, z dużym udźwigiem i układem EHR w wyposażeniu opcjonalnym. Możliwość zamontowania aż do 5 par wyjść hydraulicznych, z czego 2 pary z przodu ciągnika z możliwością sterowania za pomocą joysticka. Maksymalny wydatek pompy hydraulicznej 62 litry/min spełnia zapotrzebowanie na olej nowoczesnych maszyn.

Nowoczesny napęd WOM wymaga niższej prędkości obrotowej silnika, dzieki czemu maleje zużycie paliwa i poziom halasu w kabinie.
Podsumowując – wykorzystaliśmy sprawdzone ciągniki aktualnej serii MF 3600 i wzbogacilismy je o nowe cechy. Dzięki temu i intensywnym testom polowym z udzialem naszych klientów uzyskaliśmy nową serię zdumiewających ciągników.

ModelPojemność silnika (dm3)Moc (KM)
MF 36303,376
MF 36503,392
MF 36403,384
MF 36603,3102

Kabina Massey Ferguson 3600

Wygląd może wprowadzać w błąd: ciągniki MF 3600 to kompaktowe maszyny dlatego myślą pewnie Państwo, że w kabinie nie ma zbyt wiele miejsca, komfortu i możliwości poruszenie się. Nic bardziej mylnego!

Kabiny w nowych ciągnikach MF 3600 zostały sprytnie zaprojektowane w celu zapewniania operatorowi wysokiego poziomu komfortu i jakości oraz łatwości obsługi nie spotykanej w tym segmencie.

Seria Massey Ferguson 3600 została wyposażona w obszerną, cichą i ergonomiczną kabinę o dużej powierzchni szyb, wąskich słupkach co zapewnia doskonałą widoczność.

Przednia i tylna para reflektorów na kabinie zapewnia doskonałe warunki pracy w nocy. Ciągnik ten jest przeznaczony do małych gospodarstw rolnych, sadowniczych, przesiębiorstw komunalnych oraz jako ciągnik pomocniczy w dużych gospodarstwach rolnych.

Kabina kierowcy jest odizolowana od hałasu i drgań dzięki ułożeniu jej na “silentblokach”. Oddalony od kabiny tłumik powoduje, iż kierowca może pracować w ciszy, a duża powierzchnia szyb oraz duża przestrzeń kabiny gwarantuje znakomitą widoczność we wszystkich kierunkach. Kabina posiada płaską podłogę.

Idealną pozycję do pracy zapewnia amortyzowany mechanicznie fotel kierowcy. Im wygodniejsza pozycja podczas pracy i większe możliwości ustawienia fotela, tym operator ma lepszą kontrolę nad narzędziami roboczymi. Standardem jest ogrzewanie a klimatyzacja jest wyposażeniem dodatkowym.

Silnik Massey Ferguson serii 3600

Silniki AGCO SISU POWER z technologią Common Rail napędzają 3 nowe modele ciągników MF 3600, zapewniając im wysoką moc i moment obrotowy oraz niespotykaną do tej pory dynamikę pracy…

Inżynierowie firmy Massey Ferguson bardzo ciężko pracowali aby uzyskać najwyższą wydajność silników z układem Common Rail i zagwarantować wysokie osiągi tych specjalistycznych ciągników.

Już od ponad poł wieku, Massey Ferguson wyznacza kierunek budowy i rozwoju nowoczesnych oraz innowacyjnych silników, a teraz jako integralna część koncernu AGCO , firma Massey Ferguson kontynuuje ścisłą współpracę z AGCO SISU POWER – producentem silników do wielu modeli ciągników Massey Ferguson.

Wydajne, zużywające mniejszą ilość paliwa przy niskiej emisji spalin, silniki w każdym z modeli ciągników Massey Ferguson są najlepszym wyborem według coraz większej grupy rolników na całym świecie.

Silniki 3 cylindrowe z układem Common Rail w modelach MF 3640, 3650 i 3660 to kompaktowe rozwiązanie, pozwalające na zamontowanie większego zbiornika paliwa i wydłużenie czasu pracy bez konieczności tankowania .

Minimalne rozmiary i nowoczesna konstrukcja znacznie poprawią zwrotność i uniwersalność.

Ścisła współpraca inżynierów Massey Ferguson z AGCO SISU POWER zaowocowała stworzeniem nowoczesnych silników gwarantujących najlepsze osiągi ciągników MF 3600

Silnik zużywa precyzyjnie określoną ilość paliwa potrzebną w danym momencie, co zapewnia optymalne spalenie. Dzięki temu uzyskujemy niezawodny jednostkę o niskich kosztach eksploatacyjnych.

W porównaniu z konwencjonalnym układem wtryskowym, Common Rail posiada szereg następujących zalet:

  • Wtryskiwana ilość paliwa i ciśnienie wtrysku jest niezależne od siebie i są zdefiniowane dla każdych warunków pracy silnika, co umożliwia sporządzenie optymalnej mieszkanki powietrze/paliwo.
  • Na początku procesu wtrysku (podczas odstępu czasowego od zapłonu tzn. od momentu wtryskiwania paliwa do momentu rozpoczęcia spalania), wtryskiwana ilość paliwa jest bardzo mała.
  • Większa dynamika i większa wydajność podczas gdy silnik z mechanicznym układem wtryskowym potrzebuje różnicy 150-200 obr./min. Żeby zareagować, silniki z Common Rail potrzebują tylko 10 obr./min.

Co to oznacza dla Państwa czyli użytkowników?

  • Czystsza i niższa emisja spalin oraz większa wydajność dzięki paliwu wtryskiwanym pod wysokim ciśnieniem
  • Bardziej wydajne spalanie
  • Niższe zużycie paliwa a zatem niższe koszty
  • Redukcja hałasu i emisji spalin dzięki dokładnej kontroli ilości zużywanego paliwa
  • Lepsze osiągi silnika z powodu wtrysku paliwa w odpowiednim momencie
  • Szybsze i łagodniejsze przyspieszanie
  • Niezależna kontrola ciśnienia wtrysku w zależności od obciążenia
  • Większa dokładność podczas używania napędu WOM 540 lub 1000 – prędkość obrotowa silnika pozostaje stała i niezmienna

Przekładnie napędowe Massey Ferguson serii 3600

Szeroka gama naszych przekładni napędowych daje Państwu możliwość wyboru najbardziej odpowiedniej dla własnego profilu produkcji. Każda przekładnia napędowa gwarantuje wydajność i wysoką moc.

Wybór oznacza, że mogą Państwo zamówić dokładnie taką przekładnie jaką Państwo potrzebują i jaką będzie najlepsza dla prowadzonej działalności. Niezależnie czy potrzebna jest minimalna prędkość jazdy do precyzyjnych prac z niską prędkością czy maksymalna prędkość i duża moc do prac wymagających dużej mocy takich jak transport czy użycie wałka WOM.

Nowo zaprojektowana przekładnia Powershuttle & SpeedShift z elektrohydrauliczną przekładnią nawrotną w połączeniu z silnikami Common Rail zwiększa wydajność wykonywanych czynności. Sercem nowej przekładni są 3 wielotarczowe mokre sprzęgła – dwa do jazdy do przodu (SpeedShift żółw i zając ) i jedno do jazdy do tyłu. W kabinie operator doceni lokalizację przycisku SpeedShift , umieszczonego w górnej części dźwigni zmiany biegów i ułatwiającego użycie. Ponadto, przycisk sprzęgła umieszony również w górnej części dźwigni zmiany biegów, może być użyty w celu zmiany biegu łatwo i przyjemnie.