Seria Faresin’s Big Range, dzięki przednim stabilizatorom i poziomowaniu bocznemu, jest idealnym wyborem dla wszystkich operacji przeładunkowych w obszarach budowy. Konstrukcja wysięgnika zbudowana w dwóch sekcjach o długości 14 metrów lub trzech sekcji na 17 metrów ma na celu zapewnienie maksymalnej funkcjonalności nawet podczas rutynowych czynności konserwacyjnych dzięki zewnętrznemu cylindrowi. Dźwiękoszczelna kabina King Cab z homologacją typu ROPS-FOPS, ogrzewaniem i wentylacją, joystickiem elektro-proporcjonalnym.

 

Faresin 17.30 w skrócie:

  • Maksymalna ładowność 3000 Kg
  • Maksymalna wysokość podnoszenia 17 m
  • silnik 75/102 Deutz o 74/100 Iveco kW/cv
  • transmisja hydrostatycznaz
  • Prędkość 32 (optional 40 km/h) Km/h
  • Masa robocza maszyny 11800 Kg

ABSOLUTNY KOMFORT

W nowej kabinie wzrosła widoczność dzięki modyfikacji wnętrza oraz przedłużeniu przedniej szyby, co z kolei pozwala na jeszcze lepszą obserwację podniesionego ramienia. Wszystkie przyciski zostały zgrupowane w jednym miejscu, dla wygody obsługi przez operatora.
Ponadto kabina została jeszcze bardziej wygłuszona, aby zapobiec nadmiernemu hałasowi z zewnątrz, dodatkowo zainstalowano sterowanie wentylacją w kabinie oraz klimatyzacją. Kabina została wyposażone również w gumowy dywanik, wyściełany od spodu gąbką, ze znakiem Faresin.

 

 

NAPĘD
W pełni zautomatyzowany napęd hydrostatyczny ze sterowaniem elektrycznym. Napęd na 4 koła i wszystkie koła skrętne.

 

SYSTEM HYDRAULICZNY
Rozdzielacz manualny z proporcjonalnym wysuwem ramienia – 110 L/min – 250 bar

 

OSIE I DYFERENCJAŁ
Wahliwa oś przednia, sztywna oś tylna z epicykloidalnymi reduktorami i automatyczną blokadą dyferencjału, hamulce tarczowe zanurzone w kąpieli olejowej ze sterowanym elektro-hydraulicznie hamulcem postojowym

SILNIKI W FARESIN 14.42:

silnik turbo diesel IVECO 93 kW / 127 hp chłodzony cieczą
silnik turbo diesel DEUTZ 75 kW / 102 hp chłodzony cieczą