Seria Faresin’s Big Range, dzięki przednim stabilizatorom i poziomowaniu bocznemu, jest idealnym wyborem dla wszystkich operacji przeładunkowych w obszarach budowy. Konstrukcja wysięgnika zbudowana w dwóch sekcjach o długości 14 metrów lub trzech sekcji na 17 metrów ma na celu zapewnienie maksymalnej funkcjonalności nawet podczas rutynowych czynności konserwacyjnych dzięki zewnętrznemu cylindrowi. Dźwiękoszczelna kabina King Cab z homologacją typu ROPS-FOPS, ogrzewaniem i wentylacją, joystickiem elektro-proporcjonalnym.

 

Faresin 14.42 w skrócie:

  • Maksymalna ładowność 4200 Kg
  • Maksymalna wysokość podnoszenia 13,5 m
  • silnik 75/102 Deutz o 93/130 Iveco kW/cv
  • transmisja hydrostatycznaz
  • Prędkość 32 (optional 40 km/h) Km/h
  • Masa robocza maszyny 11400 Kg

ABSOLUTNY KOMFORT

W nowej kabinie wzrosła widoczność dzięki modyfikacji wnętrza oraz przedłużeniu przedniej szyby, co z kolei pozwala na jeszcze lepszą obserwację podniesionego ramienia. Wszystkie przyciski zostały zgrupowane w jednym miejscu, dla wygody obsługi przez operatora.
Ponadto kabina została jeszcze bardziej wygłuszona, aby zapobiec nadmiernemu hałasowi z zewnątrz, dodatkowo zainstalowano sterowanie wentylacją w kabinie oraz klimatyzacją. Kabina została wyposażone również w gumowy dywanik, wyściełany od spodu gąbką, ze znakiem Faresin.

 

 

NFORMACJE OGÓLNE
Maksymalny zasięg przy sekcjach wysuniętych na 2/3 : 13,6 m
Maksymalny udźwig : 4200 kg
Maksymalny udźwig przy pełnym zasięgu : 1000 kg
Maksymalny udźwig przy pełnej wysokości : 3500 kg
Tylny zaczep holowniczy, dopuszczony do holowania od 3t do 6t z hamulcem najazdowym w przyczepie
Ramka elementów roboczych Faresin
Tryb szufli (wyłącza czujnik przeciążenia poniżej 1m)
Zestaw narzędzi i światło drogowe kogout
Poziomowanie boczne
Przednie podpory
Gniazdo PEB
SILNIK
Silnik 74.4 kW Deutz Stage IIIB
PRZEKŁADNIA
W pełni automatyczna przekładnia hydrostatyczna z podwójnym sterowaniem FNR (Rewers pod kierownicą i na joysticku)
4 koła skrętne z 3 trybami sterowania
Akustyczny sygnał cofania
Maksymalna prędkość 30 km / h
SYSTEM HYDRAULICZNY
Elektro-proporcjonalny Joystick na podłokietniku
Pompa zębata 120 l/min – 230 bar
Joystick elektro-proporcjonalny
ZBIORNIKI
Zbiornik hydrauliki 150 l/min
Zbiornik Paliwa 120 l/min
KOŁA
Ogumienie 405/70 R20 Miats MPT01
HAMULCE
Serwo wspomagany układ hamulcowy z funkcją pełzania
Hamulce tarczowe w kąpieli olejowej na przedniej osi
Negatywne hamulce postojowe i awaryjne zintegrowane z elektrohydrauliczną osią przednią
MECHANIZM RÓŻNICOWY
Osie skrętne z ostateczną redukcją w postaci przekładni planetarnej
Sztywna oś przednia z poziomowaniem bocznym; Mechanizm różnicowy samozaciskowy (typ ograniczający poślizg)
Oscylująca oś tylna
KABINA
Kabina Queen Cab zatwierdzona zgodnie z przepisami ROPS-FOPS
Wyświetlacz wielofunkcyjny z diagnostyką
Klimatyzacja
Drzwi dzielone z oknem w górnej części
Regulowany fotel z 2 podłokietnikami i paskami bezpieczeństwa
Gotowy na radio
URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA
Automatyczna redukucja prędkości podczas poruszania się z uniesionym lud wyciągniętym wysięgnikiem
Mechanizmy blokowania ruchów przeciążeniowych zgodnie z EN15000;
Ograniczenie kątu podnoszenia wysięgnika podczas gdy koła maszyny nie są wypoziomowane
Awaryjny zęwnętrzny obwód hydrauliczny
Certyfikat do podnoszenia ludzi
Rozruch silnika na biegu neutralnym, układ jezdny jest aktywny tylko z operatorem na pokładzie
Automatyczny hamulec postojowy z wyłączonym silnikiem i alarmem wizualnym i akustycznym w przypadku braku operatora z włączonym silnikiem

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE:

WYSIĘGNIK I RAMKA ELEMENTÓW ROBOCZYCH
Amortyzacja wysięgnika
Pływający wysięgnik
KABINA I OŚWIETLENIE
Dwie lampy robocze na wysięgniku
4 lampy robocze LED
Klimatyzacja
Pnematycznie amortyzowany fotel GRAMER
Radio z USB i Bluetooth
ELEKTRYKA
Rozdzielacz hydrauliczny na wysięgniku z gniazdem typu PEB
Złącze elektryczne PEB na ramce wysięgnika
Złącze 7 pinowe z tyłu dla świateł przyczep
SILNIK
Wsteczne obroty wentylatora chłodnicy
Podgrzewacz płynu chłodniczego 220 V dla silników DEUTZ
HYDRAULIKA
Para złaczy hydraulicznych z tyłu
Manualny rozdzielacz z jednej na dwie sekcje na wysięgniku
Szybkozłącza bezciśnieniowe z przodu
OPONY
Opony 405//70-24 MPT01 PR14 OFFSET 0
PRZEKŁADNIA I TRAKCJA
Pnematyczna instalacja hamulcowa dla przyczep
Hydrauliczna instalacja hamulcowa dla przyczep
Przekładnia 40 km/h
Blokada tylnej osi dla FR04

SILNIKI W FARESIN 14.42:

silnik turbo diesel IVECO 93 kW / 127 hp chłodzony cieczą
silnik turbo diesel DEUTZ 75 kW / 102 hp chłodzony cieczą