Wybieraj spośród 24 konfiguracji z serii Middle, w której znajdziesz idealnie dobrną maszynę do twoich potrzeb. Są to zaprojektowane z przeznaczeniem dla średnich i dużych gospodarstw maszyny o dużej wydajności i sile trakcji. A dzięki zastosowaniu najnowszych technologii cechują się niezwykle niskim spalaniem i kosztami eksploatacyjnymi.

Faresin 11.35 w skrócie:

Maksymalna ładowność 3500 kg
Maksymalna wysokość podnoszenia 11 m
Silnik 74/100 lub 90/122 Deutz Stage 3B Common rail kW/KM
Transmisja hydrostatyczna o Przekładnia bezstopniowa
Prędkość 30 lub 40 km/h
Masa robocza maszyny 9150 kg

 

 

 

ABSOLUTNY KOMFORT

W nowej kabinie wzrosła widoczność dzięki modyfikacji wnętrza oraz przedłużeniu przedniej szyby, co z kolei pozwala na jeszcze lepszą obserwację podniesionego ramienia. Wszystkie przyciski zostały zgrupowane w jednym miejscu, dla wygody obsługi przez operatora.
Ponadto kabina została jeszcze bardziej wygłuszona, aby zapobiec nadmiernemu hałasowi z zewnątrz, dodatkowo zainstalowano sterowanie wentylacją w kabinie oraz klimatyzacją. Kabina została wyposażone również w gumowy dywanik, wyściełany od spodu gąbką, ze znakiem Faresin.

 

 

KONFIGURACJA CLASSIC AGRI TOP GLS VPSe
Napęd Hydrostatyczny

Aż do 30 km/h

Hydrostatyczny

Aż do 40 km/h

Przekładnia bezstopniowa

40 km/h

Silnik (kW/KM) 74/101 Deutz Stage IIIB Common rail 3600 cm3 90/122 Deutz Stage IIIB Common rail 3600 cm3
System dopalania spalin DOC
Pompa robocza (l/min) zębata 120@230 bar load sensing 152@250 bar
Siła uciągu (daN) Aż do 5840 Aż do 7920 Aż do 7920 Aż do 11190
Przednie i tylne światła robocze LED seryjnie seryjnie seryjnie seryjnie
Ecofast seryjnie seryjnie
Creeper seryjnie seryjnie
Ramię pływające Opcja Opcja Opcja Opcja
Amortyzacja wysięgnika Opcja Opcja Opcja Opcja
TUZ i tylny WOM
Hamulce przyczepy pneumatyczne/

hydrauliczne

Opcja Opcja Opcja Opcja
Stały przepływ do osprzętu Opcja seryjnie
Kabina Queen Cab Queen Cab Queen Cab Queen Cab
Klimatyzacja Opcja seryjnie seryjnie seryjnie
Joystick Mechaniczny elektro-proporcjonalny Hydrauliczny elektro-proporcjonalny
Dodatkowe wyj. hydr. na wysięgniku Opcja Opcja seryjnie seryjnie
Tylne wyjście hydrauliczne ze

sterowaniem elektroproporcjonalnym

seryjnie seryjnie seryjnie
Tylne wyjście elektr. do świateł przyczepy seryjnie seryjnie seryjnie
Wstępne wodne podgrzewanie silnika Opcja Opcja Opcja Opcja
Szybkozłącze do osprzętu seryjnie 7.30 E – Opcja seryjnie 7.30 E – Opcja seryjnie seryjnie
Wyjście hydrauliczne z wyjściem

elektrycznym na wysięgniku

Opcja Opcja Opcja Opcja
Wyjście elektryczne na wysięgniku Opcja Opcja Opcja Opcja
Opony 405/70 – 20″ seryjnie Opcja Opcja Opcja
Opony 405/70 – 24″ Opcja seryjnie seryjnie seryjnie
Opony 445/70 – 24″R Opcja Opcja Opcja Opcja
PROMIEŃ SKRĘTU NA ZEWNĄTRZ KÓŁ 4150 (405/70-20″) 4150 (405/70-24″) 4150 (405/70-24″)
Version TR Opcja (no 11.35) Opcja (no 11.35) Opcja (no 11.35)
Version HS 40 km/h Opcja seryjnie seryjnie seryjnie

SILNIKI IIIB DEUTZ – ZUŻYCIE PALIWA MNIEJSZE O 20%!

Redukcja zużycia paliwa o 20% i zwiększenie dostępnej mocy podnośnika teleskopowego – wszystko dzięki nowym silnikom stage IIIB Deutz z technologią Common Rail i układem obróbki spalin DOC. Modele VPSE Top posiadają również filtr cząstek stałych, ale żaden z modeli nie wykorzystuje mocznika. Faresin mogą pracować również w bardzo zapylonym środowisku, dzięki wyrzutnikowi pyłu i cyklonowemu filtrowi wstępnemu, dostępnym w standardzie.

 

PRZEKŁADNIE DLA WSZYSTKICH

Maksymalnie wykorzystuj swój podnośnik teleskopowy dzięki nowej przekładni bezstopniowej 0-40 km/h ze sterowaniem elektronicznym, w którą wyposażono modele VPS, VPSe i VPSE TOP. Zamiennie maszyny mogą zostać wyposażone w wydajną przekładnię hydrostatyczną. W standardzie dla całej gamy stały napęd na wszystkie koła i trzy tryby skrętu (koncentryczny, synchroniczny lub tylko przednie koła skrętne). Oś przednia z automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego limited-slip 45%. Tylna oś wahliwa. Koła 24” zapewniające duży prześwit nad ziemią, w standardzie dla wszystkich konfiguracji, z wyjątkiem modeli CLASSIC COMPACT, w których standardowo montowane są koła 20”.